Data wydania: grudzień 2019
Liczba stron: 184
Wydawnictwo: RTCK
ISBN: 978-83-65927-97-2
Ksiądz Piotr Pawlukiewicz dla wielu ludzi był marką samą w sobie. W książce “Ty jesteś marką” przekonuje, że każdy z nas, czy tego chce czy nie, również buduje swoją markę. Każdym swoim wyborem, czynem.
Daj się zainspirować i bądź marką jakiej potrzebuje świat. Świat potrzebuje Twojego świadectwa.
Do książki wydawnictwo dołącza także ćwiczenia. Są one dostępne tylko w RTCK. Mają za zadanie pomóc Ci odkryć: Jaką marką myślisz, że jesteś? Jaką widzą Cię inni ludzie? Jaką chciałbyś być? To solidne narzędzie zawierające ważne pytania, które postawisz sobie i Twoim bliskim, aby jeszcze lepiej poznać samego siebie.
BĄDŹ MARKĄ, JAKIEJ POTRZEBUJE ŚWIAT
Są firmy, których logo znane jest na całym świecie. Wydają miliony dolarów, aby uczynić swoje znaki rozpoznawalne. Chcesz czy nie, każdą swoją decyzją i czynem Ty również budujesz swoją markę, która jest kojarzona z określonymi wartościami.
Po czym można Cię rozpoznać?
JAKĄ MARKĄ JESTEŚ?
Ks. Piotr Pawlukiewicz podejmuje się w książce odważnego popatrzenia na samego Jezusa przez pryzmat marki. Przywołuje również różne historie i anegdoty z własnego życia i życia innych osób, które weryfikują to, jakimi dziś ludzie żyją wartościami.
Odpowiada przy tym na pytania:
- Co się składa na markę chrześcijanina?
- Co zrobić, by nasza marka znaczyła coś we współczesnym świecie?
- Na czym polega autentyczność, czyli jak być marką, która jest prawdziwa, a nie taką, która robi “numery popisowe”
- Jak można zepsuć swoją markę i jak tego uniknąć?
“NASZĄ MARKĄ, NASZYM LOGO, MA BYĆ PRZEDE WSZYSTKIM ŻYCIE NA WZÓR CHRYSTUSA”.
ks. Piotr Pawlukiewicz
Książka + ćwiczenia dostępne tutaj.